Produktbeskrivning
Spara tid och förenkla ditt arbetsflöde för flera dokument med AI Assistant. Skapa sammanfattningar, få snabba svar, skapa slagkraftigt innehåll och öka din produktivitet.
Egenskaper
Fråga AI-assistentenNu kan du engagera dig i dina dokument. Ställ frågor och få snabba svar som är kopplade till källor, främst från dina dokument. Använd sedan svaren för att generera idéer för e-postmeddelanden, texter, sociala inlägg och mycket mer - så att du kan låta som en expert på några sekunder. Och med röstmeddelanden i mobilappen är det enklare än någonsin att arbeta när du är på språng.
Insikter du kan lita på, snabbtAI Assistant genererar snabbt pålitliga insikter med källor som citeras i flera dokument, även om de är av olika filtyper. Istället för att ägna timmar åt att gå igenom dokument kan du spara tid till det som är viktigast.
Få ut mer av mötenaSkapa automatiskt sammanfattningar av möten och identifiera åtgärdspunkter från transkriptioner. Även om du missade mötet kan du använda AI Assistant för att ställa frågor och förstå konversationen och hur den gick.
Gå till det som är relevantGenerera insikter från olika dokument för att snabbt förstå en kunds verksamhet och förbereda dig för ett kundmöte.
Utveckla kursmaterialLägg mindre tid på förberedelser och mer tid på undervisning genom att använda AI Assistant för att snabbt ta fram undervisningsguider från källmaterial.