HP Foundation Care Next Business Day Service

HP Foundation Care Next Business Day Service - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - på platsen - 9x5 - svarstid: NBD
Tillverkare: Hewlett-Packard
Artikelnr: 3236200A
Tillverkarens artikelnummer: H7J32AC
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: Ej i lager
Prel. åter i lager: 2025-05-14
0,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


Tjänsten HP Foundation Care (HP Foundation Care) består av omfattande hårdvaru- och programvarutjänster som bidrar till att öka tillgängligheten i din IT-infrastruktur. Teknisk personal från HP samarbetar med ditt IT- team för att hjälpa dig att lösa hård- och programvarurelaterade problem med HP- och tredjepartsprodukter.

För hårdvaruprodukter som omfattas av HP Foundation Care omfattar tjänsten fjärrdiagnostik och support såväl som reparation av hårdvaran på plats om det krävs för att lösa ett problem. För godkända hårdvaruprodukter från HP kan den här tjänsten även omfatta grundläggande programvarusupport och samarbete vid hantering av supportärenden for utvald icke-HP-programvara. Kontakta HP om du vill ha mer information och för att fastställa vilka godkända programvaruprodukter som kan omfattas av tjänsten för din hårdvaruprodukt. För programvaruprodukter som omfattas av HP Foundation Care tillhandahåller HP teknisk fjärrsupport och åtkomst till uppdateringar och korrigeringar av programvaran. HP publicerar uppdateringar av programvara och referenshandböcker så fort de blir tillgängliga för utvalda programvaruprodukter som stöds av HP för varje system, processor, processorkärna och slutanvändare på det sätt som HP: s eller originaltillverkarens programvarulicens tillåter. Uppdateringar för utvalda programvaruprodukter från tredje part som stöds av HP inkluderas allteftersom de blir tillgängliga från den ursprungliga programvarutillverkaren.

HP Foundation Care Service ger även elektronisk åtkomst till relaterad produkt- och supportinformation så att din IT-personal kan hitta viktiga uppgifter. För tredjepartsprodukter är åtkomsten beroende av att information finns tillgänglig från den ursprungliga tillverkaren.


 

Teknisk specifikation


Allmänt
Inkluderad serviceMaterial och tillverkning
PlatsPå platsen
SvarstidNästa arbetsdag
Service tillgänglig9 timmar om dagen/5 dagar i veckan
Specifikationer
Service och supportUtökat serviceavtal - material och tillverkning - på platsen - svarstid: NBD - tillgänglighet: 9 timmar om dagen / måndag - fredag
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - svarstid: 2 h - tillgänglighet: 9 timmar om dagen / måndag - fredag
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos
Uppdatering vid nya versioner
Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
*
*
*
*
Produktrecensioner
Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner