Produktbeskrivning
Med alternativ för affärskritisk kundsupport, tillgänglighet dygnet runt och ett globalt nätverk av supportcenter och reservdelslager förlitar sig organisationer av alla storlekar och komplexitet världen över på Palo Alto Networks kundsupport för snabb och pålitlig service. Organisationer väljer Premium Support för snabbare hjälp och ökad tillgänglighet för supporttekniker för kritiska problem.
Egenskaper
Direkt tillgång till produktexperterInteragera med en supporttekniker som är utbildad för att snabbt förstå dina unika utmaningar och se till att de löses snabbt.
Hantering av ärendenSkicka in, uppdatera, kontrollera status och hantera supportärenden för alla Palo Alto Networks-produkter som stöds.
Portal för kundsupport onlineEn funktionsrik plattform som ger dig tillgång till produktdokumentation, problemlösningsdatabaser, peer-to-peer-interaktion och hantering av kundsupportärenden.
Dokumentation och vanliga frågorFå tillgång till produktmanualer, tekniska guider, notiser om programversioner och vanliga frågor (FAQ) för att effektivisera driftsättning och incidentlösning.
Retur och utbyte av hårdvaraI händelse av hårdvarufel kan du returnera den felaktiga utrustningen och få en ersättare.
24x7 tillgång till center för teknisk assistansSupportingenjörer finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa till med problem.
Prioriterat svar på supportförfrågningarOavsett om ärendet skickas via telefon eller online får premiumkunder prioriterad tillgång till tillgängliga supporttekniker.